بیانات مقام معظم رهبری درباره بسیج
بـِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ و الصِّـد یقیــن
به وبسایت خودتون خوش آمدید پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر گله دون یکی از پایگاه های حوزه ثارالله زیر نظر سپاه کربلا ساری میباشد این پایگاه در فاصله 4300 متری حوزه ثارالله قرار دارد موقعیت جغرافیایی پایگاه عرض جغرافیایی: 36°34'44.23"N طول جغرافیایی : 53° 5'34.41"E

شما در بسیج در چه مقطعی هستید ؟



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


برای تماشای تصاویر پایگاه ،روی عکس بالا کلیک نمایید



آمار مطالب

کل مطالب : 13
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 337
بازدید سال : 473
بازدید کلی : 3106
بیانات مقام معظم رهبری درباره بسیج

  بسيج عظيم مردمي، يكي از نعمت هاي بزرگ الهي است.
    (۸۱‎/۹‎/۱)
    ***
    هر كس كه در دل براي سرنوشت خود، سرنوشت اين ملت و آينده ايران اسلامي ارزش قائل است آن كسي كه براي استقلال و هويت ملت خود ارزشي قائل است، آن كسي كه از تسلط قدرت هاي بيگانه بيزار است، آن كسي كه برايش آينده اين كشور و اين ملت و آينده دنياي اسلام يك هدف بزرگ محسوب مي شود، آن كسي كه از رنج هاي ملت فلسطين دلش خون است ...آن كسي كه مايل است بيش از يك ميليارد مسلمان دنيا قدرت عجيبي را تشكيل بدهند كه بشريت را به سمت كمال هدايت كنند و خودشان در قله كمال قرار بگيرند، آن كسي كه اين احساسات و اين درك ها را دارد و حاضر است در اين راه قدمي بردارد او بسيجي است.
    (۷۹‎/۸‎/۲۴)
    ***
    وجود بسيج بايد ما را وادار كند به شكر الهي، نشاط جوانان بسيجي بايد ما را وادار كند به شكر الهي...
    (۷۹‎/۷‎/۲۹)
    ***
    بسيج يعني حضور بهترين و بانشاط ترين و باايمان ترين نيروهاي عظيم ملت در ميدان هايي كه براي منافع ملي، براي اهداف بالا، كشورشان به آنها نياز دارد، هميشه بهترين و خالص ترين و شرافتمندترين و پرافتخارترين انسان ها اين خصوصيات را دارند.بسيج در يك كشور، معنايش آن زمره اي است كه حاضرند اين پرچم افتخار را بر دوش بكشند و برايش سرمايه گذاري كنند.
    (۷۹‎/۷‎/۲۹)
    ***
    چرا در تبليغات جهاني و راديوها به بسيج اهانت مي شود بسيج را كه در خور تشويق و تعظيم و تحسين است مورد اهانت و بي مهري قرار مي دهند چون نقش بسيج را در حفظ استقلال ملي، در حفظ غرور ملي در حفظ افتخارات ملي، در تأمين منافع ملي، و بالاخره از همه در اعلاپرچم اسلام و نظام جمهوري اسلامي مي دانند به جد با بسيج دشمنند، امّا دشمني آنها فايده اي ندارد.
    (۷۹‎/۷‎/۲۹)
    ***
    انكار بسيج و بي احترامي به آن، يا نابخردانه است، يا خائنانه است.تا وقتي براي اين كشور امنيت لازم است تا وقتي كه اين كشور و اين ملت به امنيت احتياج دارد.يعني هميشه، چون هميشه احتياج به امنيت هست، به نيروي بسيج به انگيزه بسيجي، به سازماندهي بسيجي و به عشق و ايمان بسيجي احتياج است.
    (۷۸‎/۶‎/۱۰)
    ***
    بسيج يعني نيروي كارآمد كشور براي همه ميدان ها.
    (۷۷‎/۹‎/۲)
    ***
    ملت هايي كه مردم در آن از نظر مسئولان آن كشور نقشي دارند، همه جا چيزي شبيه بسيج هست منتهي به اين درخشندگي، به اين فراگيري، به اين زيبايي، به اين فداكاري، من در جايي سراغ ندارم...
    (۷۷‎/۹‎/۲)
    ***
    علت اين كه در كشور ما بسيج اين طور درخشان شد و شكفت چه بود ايمان عاشقانه، ايمان عميق، ايمان توأم با عواطف كه از خصوصيات ملت ايران است، مثل بعضي از ملت هاي ديگر، عواطف در اين ملت جوشان است كليد بسياري از مشكلات است.اين ايمان با آن عواطف همراه شد و اين رودخانه عظيم خروشان را به اين درياي پهناور تبديل كرد و مشكلات را در هر جايي كه لازم بود از بين برد.
    (۷۷‎/۹‎/۲)
    ***
    بسيج عبارت است از مجموعه اي كه در آنها پاك ترين انسان ها، فداكارترين و آماده به كارترين جوانان كشور، در راه اهداف عالي اين ملت و براي كمال رساندن و به خوشبختي رساندن اين كشور جمع شده اند....مجموعه اي كه دشمن را بيمناك و دوستان را اميدوار و خاطرجمع مي كند.
    (۷۶‎/۹‎/۵)
    ***
    
    بسيج يكي از بركات انقلاب و از پديده هاي بسيار شگفت آور و مخصوص اين انقلاب است.اين هم يكي از آن چيزهايي است كه امام بزرگوار ما با ديد الهي خود، با حكمتي كه خداي متعال به او ارزاني كرده بود، براي كشور و ملت و انقلاب ما به يادگار گذاشت.
    (۷۶‎/۹‎/۵)
    ***
    هرجا وظيفه اي باشد، انسان بسيجي در ميدان آن وظيفه، حاضر است.
    (۷۸‎/۹‎/۳)
    منبع : فارس


تعداد بازدید از این مطلب: 295
موضوعات مرتبط: مقام معظم رهبری , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبسایت در خبرنامه وبسایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود